13 Temmuz 2009 Pazartesi

Açıklamalı Bebek Örgü Modelleri

Açıklamalı Bebek Örgü Modelleri


Yeleği 33 çift başladımher sıradan düz örerek reimdeki gibi bir ters bir düz görüntü elde ederek 10 sıra ördüm.Kenarlardan 7 ip olacak şekilde her sırayı düz örmeye devam ettim .kenardaki 7 ipin haricindeki yerler düz olacak şekilde örülecek.kol altı kısmına geldiğimde 7ipi kestim yanlardan tekrar 7 ip saydım her sırada düz örmeye devam ettim.ortadaki kısım yine düz örülecek.yaka kısmına kadar bu şekilde devam edilecek.yaka kısmına örgüyü ikiye ayırın sayı olarak.


Yarı yarıya ayırdıktan sonra beş ip kesiyoruz siz boyun genişliğine göre daha fazlada kesebilirsiniz.sonta bu tarafı ayrıca örmeye devam ediyoruz karşı kısma ilmeklerin sökülmemesi için ip takıp bırakabilirsiniz.kestikten sonra yine 7 tane ip sayıyoruz yaka kısmından omuz kısmından zaten hep devam edecz o 7 ipi örmeye.yaka kısmından aldığımız 7 ipi her sırada düz örerek omuz kısmındanda 7 ipi o şe kilde örerek devam ediyoruz.


İstenilen kol genişliği sağlandıktan sonra yaka kısmındanda kol kısmındanda 7 şer ip artırıyoruz bir sırada diğer yedi ipi her sırada düz örmeyi bırakıp artırdığımız bu ipleri oşekilde örüyoruz.oratadaki kısmı düz örmeye devam ediyoruz.bu şekilde örerek uç kısmına geliyoruz örgümüzün arkadaki parçayla eşit olacak şekilde öndede aynı işlemi uyguluyoruz ve her sırada düz örüyoruz yine arka kısma başlarken yaptığımız bir ters bir düz gibi görünen kısım oluşacak.10 sıra bu şekilde örüp önüde arkayla eşitledikten sonra her sıradan keserek ve yine her sırada düz örerek örgünün ön kısmının bir tarfını tamalıyoruz.


Daha sonra ip taktığımız kısmı tekrar şişe geçiriyoruz.karşı tarafta yaptığımız gibi aynı sayıda kesip yine 7 tanesini her sırada düz olacak şekilde örüyoruz orta ksımlar düz örgü olacak.yani önden düz arkadan ters örülecek öndeki bu düz örgünün devamlı olması için sadece ayırdığımız 7 ipi her sırada düz örüyoruz terstende düz düzdende düz örülecek.karşı taraftaki işlemlerin aynısını yapıyoruz.bir fark var ilik koymamız lazım bu tarfa.ben üç düğme iliği yaptım siz iki yada daha fazla yapabilirsiniz tercih sizin.öndeki çiçekleri sonradan işledim kolun altındaki kısımlar üst üste gelecek şekilde düğme yardımıyla yada benim yaptığım gibi tohum işiyle birbirine sabitlenecek.Kolay gelsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder