7 Ağustos 2012 Salı

Yazma Oya Modelleri 2012


2012 model tülbentleri sizler için hazırladık..






bu yazma oyası 50 yıllık anne annemin çezizine hediye olarak konulan bir yazma oyası modelleri.anne annem zamanla kullanmamış saklamış.bana hediye olarak vermişti.rahmetlik nur içinde yatsın inşallah.yadigar ve antika anlayacağınız.bende çok itina ile saklayıp kendi çocuğuna aktarmak istiyorum.yeni nesil bu güzelim oyaların kıymetini bilirler inşallah.onlar artık dantel yapmıyorlar ama inşallah ümit ettiğim gibi olurda kültürümüze sahip çıkarlar değilmi dostlar.bizler 12-13 yaşlarında dantel yapmasakda elimize bir örgü alıyorduk.en azından lif örmeye veya oyuncak bebeklere kazak örmeye başlıyorduk değilmi.şimdiki çocuklar örgüyü bir kenara bırakalım annelerine mutfakta yardım,nebileyim masayı kaldırmak gibi ortalığı toplamak gibi temel işlerden bile uzaklar.nebileyim bunun sorumlusu belkide bizleriz değilmi.






onları bugibi işlerden mümkün olduğunca uzak tutuyoruz.sorumluluğu onlara vermiyoruz.sorumluluk almayan çocukta böyle yetişiyor tabiki.tavsiyem biraz sorumluluk verin onlara sorumluluk alan çocuk kendine güveni artar ve gelişir.ben böyle düşünüyorum.










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder